2019. március 1-től a KRÉTA rendszerben az online ügyintézés lehetősége nyílt meg a szülők, gondviselők részére a gondviselői felületen az e-Ügyintézés menüpontban.
Az alábbi ügyek elektronikus úton történő rendezésére van lehetőség:
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói mulasztás igazolása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
A program használatával kapcsolatban az alábbi linken olvasható bővebb tájékoztatás:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714